BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du struktureret, selvstændig og beriget med en talmæssig forståelse – og er du god til at holde overblikket over mange sideløbende processer? Har du lyst til at arbejde med ledelsesunderstøttelse og mod på at løse både koordinerende, kommunikative og administrative opgaver med stor betydning for udviklingen af vores organisation? Så er du måske den ledelseskonsulent, vi søger til teamet for ledelsesunderstøttelse på Danmarks Evalueringsinstitut (EVA).
Økonomisk ledelsesunderstøttelse og organisatoriske opgaver
Som ledelseskonsulent understøtter du EVA’s økonomi- og administrationschef, ledelsen bredt set og organisationen som helhed på en række punkter, herunder bl.a. projektlederes samarbejde med større danske fonde og understøttelse af arbejdet med diverse lovmæssige krav til offentlige institutioner.
Du arbejder tæt sammen med dine to nærmeste kolleger i teamet for ledelsesunderstøttelse, hvor I tilsammen spiller en central rolle for EVA’s organisation og ledelse: En kerneopgave for teamet er professionel betjening af EVA’s ledelse og organisationen som helhed. Der vil være opgaver, som går på tværs af teamet, men flertallet af opgaverne er den enkelte ledelseskonsulent primæransvarlig for. Dine opgaver vil have en økonomisk og administrativ karakter og vil bl.a. dreje sig om:
- Forberedelse af materiale til og deltagelse i møder med Børne- og Undervisningsministeriet
- Internt arbejde med EVA’s mål- og resultatplan
- Administrativ understøttelse af EVA’s områdefaglige ledelse
- Understøttelse af organisationens konsulent- og fondsarbejde, herunder overblik over den samlede økonomi og administrativt kontaktpunkt hos EVA samt understøttelse af direktør, ledelse og projektledere i deres dialog med fonde
- At fungere som tovholder på EVA’s styregruppe for fondsarbejde og det tværgående fondsforum
- Udarbejdelse af præsentationer, breve, oplæg o.l. for direktør og ledelse
- Arbejdet med diverse administrative processer ift. EVA’s GDPR-arbejde, arbejdet med informationssikkerhed og andre lovbestemte krav.
Teamet er udførende på en række opgaver for både direktør og ledelse, og som ledelseskonsulent vil du have rig mulighed for at tænke med på og sætte dit eget præg på opgaverne.
Samarbejdsevner, talforståelse og formidlingskompetencer
Vi forestiller os, at du har en relevant kandidat- eller bacheloruddannelse. Din præcise uddannelsesretning er mindre vigtig end din personprofil og tilgang til opgaveporteføljen. Vi lægger vægt på, at du har:
- En selvstændig og struktureret arbejdsform
- Evne til at tænke med på tilrettelæggelsen af hensigtsmæssige processer
- Har en god økonomisk og talmæssig forståelse
- Er erfaren bruger af Microsoft Excel, hvor du har mod på at kaste dig over fx større datasæt og arbejdet med pivot-tabeller
- Servicegen, stærke samarbejdskompetencer og er indstillet på en foranderlig og spændende hverdag, hvor opgaverne ind imellem kan skifte med kort varsel
- Gode skriftlige formidlingskompetencer
- Flair for at udarbejde professionelle præsentationer i PowerPoint er en fordel.
Sådan søger du
Lyder det som et job for dig, og matcher du profilen, så send os en ansøgning. Du søger stillingen ved at uploade ansøgning, CV og relevante eksamenspapirer i HR Manager via vores hjemmeside www.eva.dk/om-eva/job-hos-eva.
Ansøgningsfristen er den 9. januar 2024, og vi forventer, at du kan tiltræde senest den 1. marts 2024. Vi forventer at holde første runde ansættelsessamtaler den 16. januar 2024 og anden runde ansættelsessamtaler den 25. januar.
Dine løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt med udgangspunkt i gældende overenskomst. Der er tale om en fast stilling på 37 timer/uge, og du vil blive indplaceret på baggrund af dine kvalifikationer og erfaring.
Vil du vide mere?
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte økonomi- og administrationschef Mathias Tolstrup Wester på 35 25 56 75.
EVA er en fleksibel, ambitiøs og moderne arbejdsplads
EVA er en arbejdsplads, som har store ambitioner for den enkelte medarbejders faglighed og udvikling og for det fælles faglige og sociale liv. Vi har en flad struktur, og samarbejdet er præget af gensidig faglig respekt og anerkendelse. Vil du læse mere om vores konkrete arbejdsområder og retning for de næste år, så tjek vores Handlingsplan 2022-24.
Vi holder til i Holbæk, hvor vi sammen med tre andre statslige arbejdspladser bor i dejlige, nyistandsatte lokaler på den tidligere Østre Skole, der nu huser et interessant vidensmiljø inden for uddannelsesområdet. Det tager ca. 40 minutter med toget fra København, og der er kort vej at gå fra Holbæk Station til EVA. Der er tre fremmødedage i Holbæk om ugen og to dage, der kan bruges til at arbejde hjemmefra eller deltage i møder i fx København. Vi kan også friste med en god kantine.
Du kan læse mere om EVA på www.eva.dk.
Danmarks Evalueringsinstitut opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Danmarks Evalueringsinstitut, Tidemandsvej , 4300 Holbæk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5955394