SSA eller SSH søges til fast aftenvagt på Stenhusbakken

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du uddannet SSA eller SSH og trives med aftenvagt, kan Stenhusbakken være noget for dig.

Er du en engageret SSA/SSH, som gerne vil gøre en forskel for vores plejecenterborgere, så venter vi spændt på at høre fra dig.

Stenhusbakken søger SSA/SSH i aftenvagt, 28 timer gennemsnitlig om ugen. Stillingen er med fremmøde onsdag og torsdag samt fredag, lørdag og søndag i lige weekender. Tiltrædelse 1/1-2024.

Stenhusbakken består af 59 boliger, hvoraf de 34 er plejecenterpladser og øvrige 25 er midlertidige pladser. Som medarbejder på gang 2, der huser 29 af vores faste beboere, vil du indgå i et tværfagligt team der arbejder med personcentreret omsorg som fundament i plejen og omsorgen af den enkelte beboer. 

Da vi ønsker at faglighed og personcentreret omsorg er omdrejningspunktet for arbejdet i og omkring beboerne, arbejder vi dagligt med triagering i både dag- og aftenvagt. Vi arbejder løbende med kompetenceudvikling, hvor vi tilbyder interne temadage og med mulighed for deltagelse i kursusforløb. Vi har fokus på delegering af arbejdsopgaver for at beboerne oplever tryghed og kontinuitet fra medarbejderne i hverdagen. 

Vi søger en kollega der: 

  •  Ønsker at bidrage til det gode fællesskab omkring beboerne.
  • Er naturlig nysgerrig på opgaveløsningen i samarbejdet med kollegerne.
  • Ser faglighed som en vigtig forudsætning og trives med sparring og kompetenceudvikling, som en del af hverdagen. 
  • Ser samarbejdet med øvrige faggrupper som en styrke. 

Vi tilbyder: 

  • En spændende og attraktiv arbejdsplads. 
  • Kollegaskab med fokus på personcentreret omsorg.
  • En arbejdsplads hvor der er fokus på læring for den enkelte medarbejder. 
  • En arbejdsplads i udvikling og med mulighed for at påvirke dette.
  • En arbejdsplads med højt til loftet, plads til latter og godt humør. 

 

Vi ser frem til at høre fra dig og til at modtage en ansøgning.

Har du lyst til at komme på besøg eller har du spørgsmål til stillingen, så kontakt teamleder Julie Kendra på tlf. 72 36 12 38 eller mail: jusk@holb.dk

Ansøgningsfrist: den 27. november 2023 - samtaler afholdes den 29. november 2023.

Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Holbæk Kommune er en kommune med en god balance med Holbæk By og de 17 lokalområder. Holbæk Kommune har ca. 73.700 indbyggere og 4.930 medarbejdere. 
Holbæk Kommune har røgfri arbejdstid. 
Holbæk Kommune er organiseret i seks kerneområder i stedet for traditionelle forvaltninger eller afdelinger som gør, at vi tilstræber at gøre op med strukturer og mønstre, som gør det bøvlet at yde en god og sammenhængende service. Kerneområderne kalder vi Aktiv Hele Livet, Arbejdsmarked, Uddannelse og Borgerservice, Læring og Trivsel, Social Indsats og Udvikling, Vækst og Bæredygtighed og Kultur, Fritid og Ungeliv. Kerneområderne understøttes af de tre stabsfunktioner Organisationsservice, Økonomi og Ledelsessekretariat og Kommunikation.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Stenhusvej 21, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5941443

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet