SSA med weekendvagt hver 2. weekend - Tag del i et selvstyrende og udviklende arbejdsmiljø!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du arbejde et sted, hvor du får mulighed for at udfolde dine kompetencer, bidrage med din faglige viden og brænder du for at arbejde med en rehabiliterende og helhedsorienteret tilgang til borgerne og samtidig have læring og udvikling i fokus?

  •  Hvis ja, så har vi stillingen til dig som SSA med weekendvagt hver 2. weekend. 30-37 timer om ugen.

Vi er i gang med at implementere Faste Selvstyrende Teams, hvilket indebærer, at dine kommende kollegaer, er blevet delt i to mindre teams. På sigt skal teams være selvtilrettelæggende i forhold til planlægning og levering af hjælp til borgerne. Samarbejde, engagement og fleksibilitet er nøgleord i dette projekt, og vi har troen på, at når det er i højsædet, vil arbejdsglæde, stabilitet og udvikling følge med. Til gavn for både borgerne og medarbejderne.

Vi forventer, at:

  • Du er uddannet social- og sundhedsassistent.
  • Ser helhedsplejen som en del af arbejdet.
  • Du har interesse for udvikling og læring.
  • Du har gode samarbejdsevner.
  • Du vægter samspillet med dine kollegaer højt.
  • Du kan medvirke til faglig refleksion og udvikling i gruppen.
  • Du er engageret og trives i en hverdag med løbende forandringer.
  • Du yder omsorg og har en anerkendende tilgang til borgerne.
  • Du viderebringer informationer fra gruppen til sygeplejersken.
  • Du har grundlæggende kendskab til IT og ser dokumentation som en naturlig del af arbejdet

Vi tilbyder: 

  • Individuel introduktion med mulighed for mentorordning.
  • Et godt tværfagligt arbejdsmiljø. 
  • En arbejdsplads hvor humor og faglig stolthed følges ad og hvor trivsel er i fokus.
  • Et team hvor vi har fokus på læring og faglig udvikling.
  • Gode kollegaer som glæder sig til at byde dig velkommen. 
  • Kollegaer der har evnen til at bevare roen og overblikket i en travl hverdag. 
  • Dygtige kollegaer, som formår at navigere i en foranderlig hverdag. 
  • Kontaktpersonsordning ved borgerne, så vi sammen kan højne kvaliteten af den pleje og omsorg vi yder igennem kontinuitet og relations dannelses. 

Hvem er vi?

På Elisabethcenteret brænder vi for vores fag og elsker at drage omsorg for borgerne og hinanden. Vi går meget op i at være fleksible og finde løsninger, der kan imødekomme den enkeltes behov. Vi hjælper hinanden og tror på, at vi med vores individuelle styrker og udfordringer kan spille hinanden gode. 

Har ovenstående givert dig lyst til, at komme forbi til en snak og en kop/te, så er du velkommen. 

Ring blot til en af nedenstående Distriksleder.

Ansøgningsfrist:

Ansættelsessamtaler vil blive holdt løbende, og ansættelsesdato pr. 1. august 2024 eller snarest muligt. 

Løn og ansættelsesvilkår: Løn- og ansættelse efter gældende overenskomst

Yderligere information

Hvis du syntes at dette lyder interessant, eller har behov for yderligere uddybning, er du velkommen til at kontakte:

Distriktsleder (Team 2) Stella Olsen på telefon 72 36 20 61, mail: sthdo@holb.dk 

Distriksleder (Team 1) til Rikke Poulsen på 72 36 20 59, Mail: rikpo@holb.dk

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Holbæk Kommune har fokus på at skabe en attraktiv arbejdsplads i hjemmeplejen.

For at forebygge arbejdsskader er Raizer løftestole, Vendlet og loftlifte naturlige hjælpemidler i plejen.

Fastansatte hjælpere og assistenter har egen IPad og smartphone som dokumentationsredskab. Vikarer og elever har personlig smartphone.

Som en del af rehabiliteringsindsatsen prioriteres velfærdsteknologi. Der arbejdes f.eks. med digital træning i hjemmeplejen og besøg kan leveres over skærm.

Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.

Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Carl Reffsvej 2, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6085950

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet