Teamleder søges til Tåstrup Have og Tåstrup Stræde

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Holbæk kommunes døgntilbud for udviklingshæmmede, Tåstrup have og Tåstrup stræde, søger pr. d.01.06-2024 eller snarest derefter en teamleder, der brænder for at sikre personaletrivsel og for at skabe livsglæde og livskvalitet for mennesker med udviklingshæmning. 

Tåstrup Have og Tåstrup Stræde hører under Holbæk kommunes ”Social Indsats og Udvikling i Voksne Handicap og Psykiatri ” og er et tilbud for udviklingshæmmede i aldersgruppen fra 18 år og opefter. Tilbuddene tilbyder socialpædagogisk støtte §83 - §85 og er et §105 tilbud. Tilbuddene er døgndækkede. 

Tåstrup Have og Tåstrup Stræde er beliggende i Holbæk by. Tåstrup Have har 22 beboere boende fordelt på to huse med 11 beboere i hvert hus. Tåstrup Stræde, som ligger lige ved siden af, har 12 beboere fordelt på to huse med seks beboere i hvert hus. Der er samlet tilknyttet 40 medarbejdere til de to institutioner. Personalet består primært af pædagogisk og sundhedsfagligt uddannede medarbejdere.

I vores faglige tilgang møder vi borgerne respektfuldt, og yder støtte til størst mulig livsmestring, selvbestemmelse og indflydelse på eget liv. Vi arbejder efter den anerkendende og relationsorienterede tilgang, KRAP, og vi inddrager forskellige pædagogiske metoder tilpasset den enkelte borger. Vi arbejder blandt andet med piktogrammer, struktur i hverdagen samt med kommunikationsformen Tegn til Tale.

Da mange af vores borgere har et aktivitetstilbud i hverdagen, arbejder vi derudover tæt sammen med aktivitetstilbuddet for at sikre strukturen for den enkelte borger.

Vi tilbyder

  • Et job der giver mening
  • Et højt specialiseret fagligt niveau
  • God ledelsessparring, og blik for dine potentialer
  • En arbejdsplads i stadig udvikling
  • Stort ansvar, kompetence og medindflydelse
  • Fagligt dygtige medarbejdere
  • En arbejdsplads, hvor vi prioriterer arbejdsglæde og den daglige trivsel
  • Et godt arbejdsmiljø med et højt ambitionsniveau

 

Din opgave som teamleder

Som teamleder på tilbuddene vil du være en del af et ledelsesteam bestående af tilbudsleder og dig som teamleder. Der vil være en del af personalet der refererer direkte til dig, hvor den resterende gruppe refererer til tilbudslederen.

Dine opgaver vil inkludere:

  • Faglig ledelse for det ene tilbud, samt stedfortræderfunktion for det andet tilbud
  • Sikre driftsledelse
  • Afholde personalemøder i samarbejde med tilbudsleder
  • Afholde årlige medarbejderudviklingssamtaler 
  • Afholde fraværssamtaler
  • Holde fokus på kerneopgaven
  • Fremme høj social kapital og psykologisk tryghed
  • Sikre at der dokumenteres i vores fagsystem Nexus med fokus på den faglige kvalitet
  • Gennemgang af målgruppevurderinger
  • Deltage i økonomimøder med tilbudsleder

Vi forventer, at du

  • Har en pædagogisk baggrund eller anden relevant uddannelse
  • Har en lederuddannelse eller er parat til at tage en
  • Gerne har erfaring med målgruppen
  • Er god til at have et overblik også i pressede situationer
  • Er fleksibel og indstillet på at arbejde i et tæt samarbejde omkring brugerne
  • Er indstillet på at være til rådighed ved telefonopkald uden for normal arbejdstid
  • Er god til at have struktur i hverdagen
  • Møder medarbejderne med anerkendelse
  • Har flair for IT og kendskab til Office pakken
  • Kan arbejde med elektronisk dokumentation; herunder VUM 2 og Nexus.
  • Har gode samarbejdsevner
  • Har kørekort
  • Kender du til at arbejde i KMD vagtplan er det et plus, men dette er ikke et krav.

Løn og ansættelsesforhold 

Løn – og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst samt ”Ny løn”.
Stillingen er på 37 timer pr uge
Der indhentes reference fra tidligere ansættelser. 
Vil du høre nærmere om stillingen kan du ringe til tilbudsleder Lizandra Resting på telefon 72365828 eller skriv til lire@holb.dk 

Ansøgningsfrist:

Onsdag den 10. april 2024.

Samtaler forventes at blive afholdt mandag den 15. april 2024.

Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.

Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Roskildevej 12, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6023425

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet