BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en kollega der:
Vi søger en teknisk servicemedarbejder, der har evnen til at få en travl hverdag til at hænge endnu bedre sammen og medvirke primært i vores vaskeafdeling med ansvar for korrekt rengøring af hjælpemidler, samt bidrage i den øvrige drift på hjælpemiddeldepotet, og derved gøre depotet klar til fremtidige opgaver.
Depotet består af 9 medarbejdere, som arbejder tæt sammen med de sagsbehandlende terapeuter. Terapeuterne vurderer borgernes behov for hjælpemidler og boligændringer, og depotet står for alt omkring lagerdrift, servicering, reparation, rengøring og kørsel af hjælpemidler samt håndværksmæssige opgaver i forbindelse med boligændringer.
Din kommende arbejdsplads bliver i vaskeafdelingen på Hjælpemiddeldepotet, som fysisk er placeret på L.C. Worsøesvej 4-6, 4300 Holbæk
Dine arbejdsopgaver vil primært være på selve hjælpemiddeldepotet, hvor du skal varetage depotets vaske og rengøringsopgaver. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:
- Vask, klargøring og mindre reparationer af hjælpemidler
- Koordinering af arbejdsopgaver i samarbejde med de øvrige medarbejdere
- Bidrage til orden og systematik på depotet
- Medvirke til udvikling, implementering og vedligeholdelse af arbejdsgangsbeskrivelser og procedure
- Tæt samarbejde med kolleger, interne samt eksterne samarbejdspartnere
- indgå i de øvrige opgaver på depotet
Vi kan tilbyde dig:
Vi ønsker os en kollega som: - Brænder for at medvirke til god borgerbetjening
- Har teknisk snilde og gerne erfaring fra lignende job. Der er ikke et specifikt krav til uddannelse, men der vil blive lagt vægt på teknisk eller håndværksmæssig baggrund
- Kan bidrage med overblik og sammenhæng i opgaveløsningen i hele Hjælpemiddelafsnittet
- Er fleksibel, struktureret og kan arbejde selvstændig
- Er it kyndig på brugerniveau.
- Er god til at planlægge, koordinere og prioritere arbejdsopgaver
- Er velformuleret mundtlig og skriftlig
- Bidrager til et velfungerende og udviklende samarbejde
Det får du hos os:
- En arbejdsplads hvor vi vægter kvalitet i borgerbetjeningen højt
- Et job hvor du bliver en del af en afdeling, hvor der er en uformel og humoristisk omgangstone
- Et spændende og meningsfyldt job med stor grad af ansvar og kompetence, hvor der opmærksomhed på vigtigheden af et godt arbejdsmiljø
- Gode dygtige kollegaer og indflydelse på egen arbejdstilrettelæggelse
- Et hjælpemiddeldepot der i disse år, gennemgår en udvikling, for at blive gearet, til de kommende års forventede stigning i aktivitetsniveauet
Organisering:
Vil du vide mere:
Du er meget velkommen til at kontakte Teamleder Paw Larsen på tlf. 72 36 23 23 mellem kl.10-12, hvis du vil vide mere.
Løn og ansættelsesvilkår:
Du skal kunne starte den 1. april eller snarest.
Stillingen er på 37 timer ugentligt. Du vil blive ansat efter gældende overenskomst og aflønnet efter kvalifikationer. Stillingen kræver, at du har gyldigt kørekort.
Ansøgningsfrist:
Der er ansøgningsfrist den 20. februar og samtaler den 23 februar.
Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.
Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.
Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.
Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Holbæk Kommune, Ved Faurgården 7, 4300 Holbæk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5984907