BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi har brug for en ny kollega, der har evnen til at få en travl hverdag til at hænge endnu bedre sammen. Du skal primært løse arbejdsopgaver i vores vaskeafdeling med ansvar for korrekt rengøring af hjælpemidler samt bidrage i den øvrige drift på hjælpemiddeldepotet.
En af dine kommende kollegaer fortæller: ”Det er dejligt at arbejde selvstændigt og have en god kontakt med chaufførerne. Rart altid at kunne spørge kollegaerne hvis der er noget, man er i tvivl om."
Depotet består af 15 medarbejdere, som arbejder tæt sammen med de sagsbehandlende terapeuter. Terapeuterne vurderer borgernes behov for hjælpemidler og boligændringer, og depotet står for alt omkring lagerdrift, servicering, reparation, rengøring og kørsel af hjælpemidler samt håndværksmæssige opgaver i forbindelse med boligændringer.
Hjælpemiddeldepotet er fysisk er placeret på L.C. Worsøesvej 4-6, 4300 Holbæk
Dine arbejdsopgaver vil primært være:
- Vask, klargøring og mindre reparationer af hjælpemidler
- Koordinering af arbejdsopgaver i samarbejde med de øvrige medarbejdere
- Bidrage til orden og systematik på depotet
- Medvirke til udvikling, implementering og vedligeholdelse af arbejdsgangsbeskrivelser og procedure
- Tæt samarbejde med kolleger, interne samt eksterne samarbejdspartnere
- Kørsel af hjælpemidler alene (mindre hjælpemidler) eller med kollega (store hjælpemidler fx plejesenge)
- Indgå i de øvrige opgaver på depotet
Vi mangler en kollega i teamet som:
- Brænder for at medvirke til god borgerbetjening
- Har teknisk snilde og gerne erfaring fra lignende job. Der er ikke et specifikt krav til uddannelse, men der vil blive lagt vægt på teknisk eller håndværksmæssig baggrund
- Kan bidrage med overblik og sammenhæng i opgaveløsningen i hele Hjælpemiddelafdelingen
- Er fleksibel, struktureret og kan arbejde selvstændig
- Er it kyndig på brugerniveau.
- Er god til at planlægge, koordinere og prioritere arbejdsopgaver
- Er velformuleret mundtlig og skriftlig
- Bidrager til et velfungerende og udviklende samarbejde
Det får du hos os:
Hjælpemiddeldepotet er en arbejdsplads hvor vi vægter kvalitet i borgerbetjeningen højt. Du bliver en del af en afdeling, hvor der er en uformel, hyggelig og humoristisk omgangstone. Jobbet er spændende og meningsfyldt med stor grad af ansvar og kompetence, hvor der opmærksomhed på vigtigheden af et godt arbejdsmiljø. Du vil være omgivet af gode dygtige kollegaer og vil have indflydelse på egen arbejdstilrettelæggelse. Hjælpemiddeldepot gennemgår i disse år en udvikling, for at blive gearet, til de kommende års forventede stigning i aktivitetsniveauet.
Løn og ansættelse:
Du skal kunne starte hurtigst muligt eller senest 1. juli 2024. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Du vil blive ansat efter gældende overenskomst og aflønnet efter kvalifikationer. Stillingen kræver, at du har gyldigt kørekort til bil kategori B.
Kom gerne forbi før du søger:
Vi tager hellere end gerne en uformel snak og viser dig rundt, inden du sender din ansøgning. Du er derfor meget velkommen til at kigge forbi os onsdag den 15. maj mellem kl. 8-15.
Du er også meget velkommen til at kontakte teamleder Kennet Kristensen på tlf. 72 36 69 69, hvis du har spørgsmål.
Du kan læse mere om Hjælpemiddelafdelingen på https://holbaek.dk/service-og-selvbetjening/voksne-med-saerlige-behov/hjaelpemidler
Ansøgningsfrist:
Vi glæder os til at modtage dit cv og din ansøgning senest den 21. maj 2024. Samtaler forventes afholdt den 27.maj 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Holbæk Kommune, Ved Faurgården, 7, 4300 Holbæk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6037621