Visitator til Holbæk Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Motiveres du af at skabe sammenhængende helhedsorienterede indsatser for borgerne?
Brænder du for at levere høj faglig kvalitet?
Søger du nytænkende løsninger og nye veje – også når det er vanskeligt?

Så er det måske dig, der er vores nye kollega med opstart senest den 1. januar 2024.

Visitationen i Holbæk Kommune søger gerne en erfaren visitator, der har lyst til visitering til hjemmehjælp, ældre- og handicapboliger, plejeboliger, midlertidige ophold m.m. I visitationen sagsbehandler vi anmodninger om hjælp efter Servicelovens §§ 83-122, og personalegruppen består af 16 medarbejdere med både terapeutisk-, sygeplejerske- og social og sundhedsassistent uddannelsesbaggrund.

Visitationen arbejder i en teamstruktur med forpligtende fællesskaber på tværs af fagligheder og mod fælles mål om at skabe sammenhængende - og borgerinddragende forløb. Hos os skabes forandringer hurtigt af hensyn til kerneopgaven, og vi skaber resultater - også under vanskelige vilkår.

Kerneopgave for området er at understøtte borgernes muligheder for at være aktiv hele livet – en opgave, hvor vi har meget fokus på borgernes ønsker og mål.

Vi søger en kollega, der: 

  • Er uddannet ergoterapeut, fysioterapeut, sygeplejerske eller social og sundhedsassistent
  • Har erfaring indenfor visitering til hjemmehjælp, men ikke et krav, men bestemt en fordel
  • Kan udvise imødekommende myndighed, og er kompetent i arbejdet med gældende lovgivning og kommunens kvalitetsstandarder
  • har stor interesse for både udfordringen og kompleksiteten i borgersager, hvor det tværfaglige arbejde fylder meget
  • Har lyst til at arbejde tværfagligt og finde ”nye” løsninger
  • Er engageret i udviklingen af myndighedsområdet
  • Er beslutningsdygtig og kan prioritere din dagligdag
  • Har erfaring med IT, vi bruger KMD Nexus, fællessprog III m.m.
  • At du er stærk i både skriftlig og mundtlig kommunikation

Vi tilbyder:

  • En kollega som er selvtilrettelæggende på 32 -37 timer ugentligt, hvor du selv kan være med til at præge dagligdagen i tæt dialog med dine kolleger.
  • En arbejdsplads i udvikling med fokus på et arbejdsfællesskab og de kreative løsninger 
  • Et job, hvor du selv er med til at præge og tilrettelægge din egen arbejdsdag indenfor aftalte rammer.
  • Tillidsskabende ledelse, som har høje forventninger til dig som medarbejder.
  • Gode muligheder for læring.
  • Fremsynede kolleger med godt humør og stort engagement og det skal være sjovt at gå på arbejde. Derfor prioriterer vi også uformelt samvær og omgangstone.

Er det noget for dig?
Er du blevet nysgerrig på os, vores organisation, mål og ambitioner, så er du velkommen til at kontakte leder af Visitationen Pia Munk Lundgren tlf. nr.: 7236 9114 mail pial@holb.dk eller TR for sygeplejerskerne Elin Rasmussen tlf. nr. 7236 8368 mail emra@holb.dk


Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV og bilag senest mandag den 17. november 2023.
Vi holder samtaler den 22. november 2023 efter kl. 8.30 Stillingen forventes besat den 1. januar 2024.  
Arbejdsstedet er på Rådhuset, Kanalstræde 2, Holbæk Kommune.
Løn -og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst og ud fra Principperne i Ny Løn.

Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Holbæk Kommune er en kommune med en god balance med Holbæk By og de 17 lokalområder. Holbæk Kommune har ca. 73.700 indbyggere og 4.930 medarbejdere. 
Holbæk Kommune har røgfri arbejdstid. 
Holbæk Kommune er organiseret i seks kerneområder i stedet for traditionelle forvaltninger eller afdelinger som gør, at vi tilstræber at gøre op med strukturer og mønstre, som gør det bøvlet at yde en god og sammenhængende service. Kerneområderne kalder vi Aktiv Hele Livet, Arbejdsmarked, Uddannelse og Borgerservice, Læring og Trivsel, Social Indsats og Udvikling, Vækst og Bæredygtighed og Kultur, Fritid og Ungeliv. Kerneområderne understøttes af de tre stabsfunktioner Organisationsservice, Økonomi og Ledelsessekretariat og Kommunikation.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Kanalstræde 2, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5935173

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet